21 Haziran 2010 Pazartesi

Yokluğuna Evlatlık Bırakma Beni

Yüksek bir tepeye çıkıp haykırmak istiyorum Aşkı ben öldürmedim diye. Bağıra bağıra... Ağlaya ağlaya savunmak istiyorum aşkımı. Ben... Geri istiyorum can'ımı... Seni istiyorum sevgili, yalnız seni...

Yıllarımı yol ettim kalbine, gece gibi vurdum sahiline her gün batımında. Sana ulaşmak için kazdığım milim milim ilerleyen tünellerde adını deştim toprağa, bir şiir gibi okudum ismini sabırla. Deniz hep hasret koktu yıllarca. Geceler ayrılık, gündüzler hicran... Dermansız ayaklarım, ümidine sarılıp duruyor ayakta.

Karanlıklara dost oldum, hep sustum. Gecelere kavuştukça, hayaline sarıldım sen diye. Sen şimdi beni öksüz, sen şimdi beni kimsesiz mi bırakmaya niyetlendin? O ağzından dökülen saçmalık, 'gitmek' mi yoksa? Sen beni almadan gidemezsin, beni bende bensiz böylece yollara salıveremezsin. Bensiz yapamayacağına ettiğin yeminlere yem etme beni. Sensiz yapamayacağımı bildiğin kadar biliyorsun bensizliği, değil mi? Değil miydi sevgimiz sevgi? Değil miydi değdiklerimiz, dediklerimiz, deştiklerimiz, derinleştiklerimiz bizi biz yapan değerlerimiz?

Yok yok öyle, ipimi çekemezsin tek seferde... Tekmeyi atamazsın üstünde ayaklarımın titrediği bir ayağı olmayan iskemleye... Yakışmaz aşka, yakışmaz sevgimize... Bir soru işaretinin çengeline asıp ta soyamazsın derimi... Bir tereddütte gömülmez tarih, bir endişeyle yıkılmaz saraylar. Beni de gömüp, yıkılmaya terk etme şimdi.

Şimdi sen, beni göz yaşımda boğulmaya mı terk ediyorsun? Şimdi sen boğazıma dayadığın sensizliği, şakağıma sıkacağın ayrılığı mı dert ediyorsun? Sevgilim sen beni ölümle mi tehdit ediyorsun?

Sen gidersen hayat da gider senle, yaşam da. Aldığım nefese hayat mı derim sonra? Sen gidersen dert olur çektiğim nefes. Sensiz bal yesem ot olur. Gökyüzüm çöker çöl olur. Sen, bir geçmişi yıkıp üstüme gidersen , geleceğime geçmiş süsü verip öldür beni. Sil silebilirsen tarihinden derin izlerimi.

Git gidebilirsen bensiz... Ama bırakma beni... Sana bensiz mutluluklar dileyememem, bencillik mi?

Şimdi sen gidiyor musun? Şimdi sen beni yokluğuna evlatlık mı bırakıyorsun?

Dur! Ne olur?

Gidemezsin böyle...

Emir Fatih Karaşahan
http://twitter.com/emirfatih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim. En kısa zamanda kontrol ederek yayınlamaya çalışacağım. İyi günler...