17 Şubat 2010 Çarşamba

İnadına Hasret 1

Yılları takıyorum eteklerime sürüklüyorum hayallerde, yada sürünüyorum onlarla birlikte.

Hep bir dengesizlik hali… Omurgamdan bir disk sökülmüş gibi yokluğun.

Hep bir çaresiz hep bir sakat. Hayallerim kırık, hayallerim yarım.

Varlığınla dolu günler uzak ama imkansız değil.


Yada yaşamın filtresi bu.

Aşkımı sınamanın bir başka hali…

Kime dayasam sırtımı boşa çıkar hep… Varlığını ütopik ve statik bir barınak gibi görerek sinemi siperine teslim ediyorum, şu vefasız dünyanın asit yağmurunda.

Korkuyorum bir gün gidersin diye ve bunu sana da söyleyemiyorum.

Senden korkarak seviyorum seni; varlığına muhtaç, varlığından uzak.

Düşünceleri bırakıyorum akışına. Hep adı senle başlayan bir denize akıyor duygularım.

Gözlerinde bitiyor yolculuğum, dünya gözlerimi gözlerinden ayırdığımda başlıyor dönmeye. Ve inatla hep dönüyor işte...

Emir Fatih Karaşahan
http://twitter.com/emirfatih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim. En kısa zamanda kontrol ederek yayınlamaya çalışacağım. İyi günler...