6 Mart 2013 Çarşamba

Kısa Yazmak


21.yy…
Yıl 2013.
Bilgi ve teknoloji çağındayız.
Vaktimiz ve sabrımız az ve öğrenmeye her zamankinden daha fazla muhtacız.
Kısa yazabilen yazarlara ihtiyacı var dünyamızın. Zaman doğru kullanılmasa bile mili saniyelerle ölçülüyor bilginin hızı.

Okumak en ağır işçilik… Videosu yok mu diyoruz pişkin pişkin.
“En önemli mesajlar 140 karaktere sığmalı” diyor sosyal medya.
Artık silgiyi ustaca kullanmak kalıyor kalemşör zata.
Hani Amerikalılar der ya “En iyi vuruşunu yap dostum!”

Sevgili dostum, bana en kısa cümleni kur, kur ki seni anlayayım.



http://twitter.com/emirfatih

1 yorum:

  1. Kisa yazmak degil kiza yazmak pesindeyiz:)))birde karektersizler dunyasinda 140 karekter bile fazla...ve ve ben de sairin dedigi ani bekler oldum...bir kelimeye bin anlam yuklendigi zaman sana seslenecegim...sonra sonra bir bakis bile yeterken anlatmaya herseyi...daha sonra daha sonra ise iyilik guzellik iste....
    Mehmet salih selin

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim. En kısa zamanda kontrol ederek yayınlamaya çalışacağım. İyi günler...